2008年11月29日星期六

我以為......

我以為為人多付出,
我以為自己好重要,
我以為己而感滿足,
我以為生活好豐盛,
我以為活得好開心…


一連串的我以為,其實只是自以為是…
我…不快樂,
其實我內心知道,覺得別人不重視自己,不愛錫自己,
只是是自己先不愛自己,不重視自己罷了!

永遠也是這麼的小孩子,
把夢境看得太遠,想像得太過美好!

雖然知道「希望愈大,失望愈大」這個道理,
但每次也好像會萬分期待,
咩人生唔係充滿希望咩?

感覺好矛盾,好迷失…
然而能走出這困局的,就只有靠自己…
但我又覺得自己唔可靠喎…
因為我冇信心…所以人地都唔會信我了!








p.s 上面個句所謂既詩…
本來想連打直都可以讀埋一份,但好耐冇讀過書喇!
梗係覺得冇左以為d文化咁!
無謂失禮.........
今次...由佢啦!進修下先,下次再努力!

沒有留言: