2008年11月14日星期五

貧賤夫妻百事哀

昨天…我的脾氣又爆發了!

其實…都係因為一些觀點與角度的問題,
詳情本來諗住講,但好似公開又唔係咁好…
總之有d問題咁啦!

不過我都諗緊改善方法,
不如大家教下我如果節省金錢,又或者可以買到平野又好野既方法呀!

拜託拜託!

5 則留言:

Bacakara 說...

老生常談的問題,我自己既方法係用個Excel記錄每月開支,久而久知就會明白知自己邊方面係最大支出。

想慳錢, 要由細節做起....哈哈...
























PS 請努力 買六合彩...

野蠻郡主 說...

其實..你依招我試過架喇!..
不過整左一個月到又冇左下文了…




p.s 我唔買六合彩架!

Bacakara 說...

持之以恒

我用左4 年.....

N/A 說...

買野前先俾自己冷靜下,唔好衰衝動 ~

野蠻郡主 說...

好......咁我會盡量好好咁控制自己....