2008年11月3日星期一

ZooKeeper

如果你問我鐘唔鐘意打機,我會答你唔鐘意!
如果你問我想唔想要部遊戲機,我會答你唔想!

但單憑以上二個問題,唔代表我唔會搶人部機去玩!
可能因為隔離飯香既關係,我同某一個朋友出親街,
無論係飲野或者食飯,又唔食係咪真係少野講既原因,
每次我都爭住佢部機來玩,包裝nds既mini game同iphone既寶石方塊!

次次都係咁,都係得佢睇住我玩,自己冇得玩!
不過咁呢?我又唔係隻隻game都玩架!
要用腦個d,就真係唔好預我喇!太深奧打難我冇耐性。

話雖如此,咁又唔代表打機冇開心事!
係nds既zookeeper,依隻動物game,係將相同既公仔痴埋一堆去取分,
係唔同既年代,我都好鐘意依個遊戲,
除左可以不停咁同人鬥高分,務求令分數榜全部都係自己名之外,
依個仲係一個可以二個人玩既遊戲!

用二支捧棒一齊去玩,四隻眼二隻手點都會快少少既,
但係二個人又唔可以爭住,如果唔係部機又會感應唔到究竟郁邊到!
不過藉著二個人一起玩,諗返起來,其實真係好開心,好溫馨架!
真係諗下都甜笑出來呀!

邊個整依隻game架!
真係要俾d掌聲佢先!啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪啪!

沒有留言: