2008年11月26日星期三

台北,故宮博物館,台中,日月潭,九族文化歡樂世界5天超值團

hihi~咁多日冇見,有冇掛住我呢?

係依幾日,我同埋d朋友去台灣呀!
由於係環島遊既關係,所以選擇左跟團,但大部分既時間,我地都係自己行。

第一日我地就係高雄落機,去左佛光山參觀,雖然係有人係到講解,
但我地後生既一群,成日都自己行,停係到影相,
之後就去左西子灣風景區,估都估唔到,其實個到睇日落又真係幾靚架喎!
之後去左六合二路夜巿,行左一陣,八點幾九點就要返酒店喇!
(不過由於我地有朋友生日,所以我地都要偷偷地買蛋糕!)
我地當然唔會就咁瞓啦!所以經酒店經理介紹下,去左瑞豐夜巿,
依個夜巿仲多野睇…而我就係買左好幾副耳環同戒指,
男友仲話要…夠喇!邊有咁多隻耳仔呀!再買就要買其他喇!
行到差唔多12點就返酒店同朋友慶祝生日, 我地都為左依個安排而拍片留念,
而過程仲一波三折,攪到好似接新娘咁,之後自拍集體相狂歡!


第二日就一早坐車出發去台南喇!
差唔多到十一點幾先到日月潭,食過午飯去左文武廟"門口"影下相,
跟住就去九族文化歡樂世界,
導遊介紹睇個個show呢?悶到痴晒線,睇到一半已經忍唔住要走喇!
跟住大家一路行一路影相,個到仲有一些機動遊戲,
好似︰洗衣機,跳樓機,space mountain,恐龍世界咁…
依d遊戲都未算刺激,係路邊一些木既吊床先係最好玩!
我男友同佢阿哥輪住捉住訓,另一個人係到踢,踢到張床木條差唔多呈九十度咁直,痴線架!
不過最攪笑就係依一part,我地仲拍左video添!
之後我地都有坐欖車係高空睇下風景。
而夜晚就去左浸一個勁"流"既溫泉就去行逢甲夜巿。

第三日我地一早又趕去台北喇!
我地第一站就去台灣民主紀念館,個導遊又唔講幾點集合喎!
跟住又逐張圖咁同其他團友講解,勁無聊!
之後我地頂唔順偷走左去室外影相,好在彩,岩岩影完個導遊又話趕時間趕我地上車喇!
之後去左食金品小籠包,勁多餃食呀!正!
之後去左故宮博物館,係裡面睇左晶瑩剔透既玉白菜同埋像真度好高既豬肉石。
而我…都係裡面買左張書法既台墊做手信!
去完故宮,我地一行六人就離隊去左淡水行街,之後再到士林美食廣場。
去左士林食左塊大過面既雞扒,就已經食唔落其他野,真係浪費晒!
就咁樣…一行行左好幾個鐘,朋友們都差唔多斷腿咁濟。

第四日既行程就一朝早去左九份,去到有d舖頭都仲未開呀!
而且又大風又落微雨,好凍呀!不過好彩,男朋友都買左佢鐘意既魔術啤牌!
不過因為又要趕下一個行程,所以唔捨得都要走。
跟住我地又離隊去左食鼎泰豐,行左誠品書店,
行高達館(見到些模型超得意呀!),跟住去西門丁買完手信返一返酒店,
再返出來既時候,西門丁已經關晒門喇!(超級非常可惜!我咩都冇行過!)
食完綿綿冰行一陣,行下行下又行返酒店喇!

最後一日喇!一早就去左台北101購物百貨廣場,全部都係名牌,而且早去,所有店舖都未開,搵笨既!如果唔係下午要坐飛機,真係想離隊行街買野呀!之後又去左深坑豆腐街,食左少少野,買左蝦片就趕上車回航了!

依個旅程,總括來說都好開心呀!

沒有留言: