2008年11月3日星期一

付出 與 收入

一直以來,我都覺得自己係一個幾自私又少少貪心既人,
又想多人錫多人鐘意,最好就將最好既俾晒我,
縱使如此,其實又有幾多個人能夠萬千寵愛在一身丫!
有既…不過個個唔係我囉!

其實我係一個唔可以有秘密既人,
實在忍唔到個種谷住谷住屈係心裡面既感覺,真係人都癲呀!
不過咁樣,又唔代表我唔可以守秘密,我都識分輕重既!

有句說話係話︰你付出左唔一定要人地知道,
但係我以往一直都唔係咁,我會忍唔住口話俾人知,
其實…咁樣只係因為想人地讚,話我好,滿足一下自己既虛榮心!

哈!係咪好衰呢?不過,其實我依家一直都開始緊低調架喇!

最近發生左一件事,雖然事後我覺得好傻,
又或者可能人地根本唔需要我咁做,又或者連我做左佢都唔知,
不過我又真係好想為佢付出。

其實咁講丫,付出係咪一定要有收穫呢?
但咁偉大,其實又係唔係人人可以做到架呢!

但相反來說,你話人地唔知你付出左,
其實又會唔會其實對方知道,只係一切盡在不言中呢?
而依個所謂既"盡在不言中"係究竟解"收到晒"定"扮唔知"呢?
依個問題,其實對我來講,都有一定既難度!

沒有留言: