2008年11月10日星期一

奧比斯盲俠行

那邊箱見肥龍兄去日本跑馬拉松玩得咁開心!
我依邊都係時候要做返d野喇!

係今個星期六、日(即十一月十五同十六日)
我就會參加一年一度既奧比斯籌款活動 - 盲俠行
係由夜晚十一點行到第二朝既六點
今次會係旺角出發行去西貢

其實我都係第一次參加d咁既籌款活動,
下年渣打馬拉松我個partner就參加左,我怕我跑唔郁所以冇參加喇 >0<"
不過咁…其實今次都要行七至八個鐘,
你話行街可能就行過,
而且我都好似冇咩準備咁!連行山都冇時間去行…
唯一準備既,我諗要帶d野薯片呀!野飲呀!著件厚d風褸,唔係就凍死!
詳細係點依家報告唔到,因為我好似咩都唔知!
到時再報告你知啦!

有冇人會行呀!記得搵我相認喎!

p.s 肥龍哥,記得買手信俾我,如果有d特別既啤牌,買幅俾我丫!

3 則留言:

Bacakara 說...

加油呀 群主....

記得帶件 便利雨衣...一件可保暖又可防雨....

野蠻郡主 說...

多謝支持!

我都諗住著件既防風又防水既風褸!
不過我係超怕凍...如果一路行一路有支熱麥精,你話幾正呢!

mic 說...

你記得行完之後將所見所聞講俾大家知:)