2008年11月4日星期二

女人購物樂趣多

話說十二月有個好朋友結婚,咁我都好榮幸有份充當佢既姐妹團一角。

算著算著,係時候要置裝喇喎!
由於我由不是重要角色,其實都冇咩預我點去買姐妹衫,
咁我唯有自己靠自己啦!

今日心血來潮走左去百利睇,
同事陪我行左幾間婚紗舖,起初就睇人地推介好平,
二百蚊左右個d,不過好抱歉,我真係睇唔上眼,ok個d又唔係依個價。

其實我都知自己麻煩架喇!
又冇身村要求又高,sorry喎!有身材著咩都靚啦!
就係因為冇,所以先要求多多。

試左好幾間,有d都ok架,本來都諗住幾時度身訂做,
就係依個時間,我見到有一間舖賣日本衫,咪八卦入去睇下!
(唉!依次又俾男友話我祟日喇!自辯︰唔係架!d料同cutting係爭梗d,個feel都唔同d架!)

起初見到件衫係自己好鐘意個款,又幾抵喎!
不過d外套就普通啦!ok款都唔一定要買!
睇下睇下咪睇埋d裙款囉!其實唔係件件都睇得入眼,
不過試左幾款,有一條呢個領夠閃…我已經好鐘意喇!
另外仲有2條,都係可以列入姐姐裙既候選名單裡面,
其實2條個款下身都係一樣及膝,只不過係上身個領唔同,
一條就係好多朵立體玫瑰花,有d銀邊閃下閃下既,(依個就高貴d!)
一條就係平面既玫瑰花,但個領都算低既!(依款呢就平凡d,但又可以平時出街著多d喎!)

經過一輪爭札,最後我都買左後者,
點解,正所謂,女為悅己者容,著咁靚都希望另一半鐘意,
雖然做姐妹個時冇佢份,但買衫既時候,點都買佢鐘意個d既!
(可惜既係…其實佢係鐘意純白淨色,但一d都唔鐘意大領,大領只係我個人喜好!)
我諗平平淡淡的,就是他喜歡的一套,咁就買左喇!第時結婚都係買d差唔多純樸咁啦!

接著,咁岩有間首飾店咪入去睇下囉!
原來戴上珍珠頸鍊真係幾高貴架喎!仲一d都唔通街都係feel!
照下鏡時,有一秒間,我覺得自己好似結婚咁,好似新娘咁靚,哈哈哈哈!

雖然我唔敢講我買既係最靚最好!
但我想,會係最岩我而我自己真係鐘意囉!

雖然事實上我的確係好窮(而且超大洗),
不過,我還是有一點兒的執著同要求!

(座右銘︰每一樣著上身既,都係代表自己)

2 則留言:

Bacakara 說...

照下鏡時,有一秒間,我覺得自己好似結婚咁,好似新娘咁靚,哈哈哈哈!

---------------------------------

快D 比男友睇,再比d壓力佢,可能好快就會夢想成真.....

野蠻郡主 說...

唔會囉!

依d野,唔迫得…同埋,人地唔出聲我唔會開口囉!

我同佢講我朋友結婚d野,佢可能都會覺得我用人地來同佢比較,其實唔係囉!只不過想將d八卦近聞八比佢知,點知…佢一句我冇興趣知!咁我以後有咩開心好笑野可以同邊個講呀?