2008年11月17日星期一

奧比斯籌款 盲俠行

一年一度既盲俠行到左喇!

我地一行十人係十一點左右已經集合係旺角球場準備等出發,走20公里路!
大會俾左一袋仔既行裝俾我地,
包括有眼罩(附有得意眼睛貼紙),檸檬味既葡萄糖,咖啡味既麥提沙(正!),一支水,紋身印水貼…
一開始,大家浩浩蕩蕩咁起程,
嘩!d人多到吖,行都行唔到呀!
跟住就沿住九龍方向行行行,
中途係咁經過d住宅區,
行過馬路個時又要停一停,d人又堆埋一堆等一等!
又叫我地唔好嘈住d人訓覺…


行左唔知幾耐到,終於去左九龍城個邊…
(記得返好似大約二點多少少,行下停下先到牛池灣街巿)
都唔知算唔算好彩…中途都有7-11, ok咁呀!
因為條路真係行人路來架!又落隧道又上天橋!
不停咁上斜,d車係身邊不停咁快跑。

其實初頭都好地地,叫做行d行人路,真係屋村馬路咩都有,
仲有d補給站,最好就叫做有d好味既朱古力派,有m&m, dove,又有閃燈,
對於我來講,最唔需要既係水,因為太重喇!而且飲得多仲要成日去廁所添!

中途係運動場公園附近都有玩蒙住眼行,
我好似一d都唔驚咁,而我有d朋友就話好冇安全感喇!
之後都見到好多各樣打扮既人…有海盜啦!有睡衣啦!有野人啦!

行下停下咁,最後,我地一行十人變左4隊人各自咁行,
係行到大馬路入西貢個時,
簡直想死,行人個條路真係俾1-2個人平排行架咋
d人一行得慢,咁我地既腳步又一時快一時慢…路又窄,人又多!
點解唔封路呀!(但竟然有d人已經到終點,又坐返巴士回程返觀塘喇!)
就係咁惡劣既環境,我真係好累好累喇!
可能我比較喜歡郊外,諗下諗下…我都好似有d對唔住你地,
點解?因為我真係好想瞓,我隻眼開可以開既高度只有2-3mm左右,
就係咁…我沿路一路行一路瞓,
我隔離拖住我個個就好似好想死咁,問我點解可以瞓得著,
完全體驗盲人行路既感受,
而佢,就成日話我唔睇路,左搖右攞咁,唔照顧自己,
尤其係隔離有好大條坑渠個d就真係嚇死佢!
就係咁…我就拖慢晒既進度喇!sorry~

非常辛苦咁行都差唔多六點到,先見到近西貢個邊,
隻腳已經唔係自己架喇!
不過可能我個人係夜晚瞓,跟住一早就會醒一醒,
所以在早上六點幾,我又好似訓醒一覺咁有返d精神啦!
最後,係七點到先去到終點!(真失威!太慢了!)
跟住食左大會提供既三文治(點解唔食餐好d既早餐A呀)!

影埋一張"終點見"既相…(証明真係係終點丫嘛!)就坐巴士回程喇!
係巴士去到觀塘終點站,係巴士司機叫醒我地全車人起身架!
(因為個個都瞓到死豬咁)

一回到家,一上床就已經昏迷了,
到下午一點醒左,點知左腳抽筋呀!
拿拿臨去沖涼用熱水沖下,之後用埋OSIM按摩椅都係麻麻地好咋,
睇左一陣碟,執下相又瞓過…咁樣…我就休息左全日喇!

報告暫時係咁多…
如果你問我下年仲參唔參加,我會答你…










下年先算!
(不過男友好似唔多LIKEY咁,一來可能因為成班人走散晒,二來佢又唔可以唔理我,但我又顧住自己邊行邊瞓…><")

仲有…中途有D人係到大聲講國語又唱歌,好嘈,我地又快唔到,所以一定要行慢D俾佢地拋離先得!

2 則留言:

Bacakara 說...

就係咁…我沿路一路行一路瞓

-------------------------

群主你終於都修練成功啦.....

要親身試過先會明,咩叫精神訓左,但肉体仍在步行....

野蠻郡主 說...

哈哈哈!

可能我危機意識太薄弱喇!
反而覺得人多安全d,好瞓d,哈哈哈!