2008年11月11日星期二

online 2

我知道我依個blog一向既人流都唔多,
來探我既都係一d熟客仔,
原本識我真人既一d都唔多,
不過近年開始,鐘意係依個blog留言多過係msn個個喇!

可能就係因為少人識,可以講我自己心目中想講既說話吧!

岩岩打完一篇文章,又係到八下按下按下,
究竟會mark我有幾多人今日睇我既blog呢?

每每係online人數見到2既時候,
我心裡面都存有一分既感激,
好感激有人會抽時間睇我既野,
要知道我次次去空姐個blog閒逛,
閒閒地都見到十幾廿個人同時online。

所以,係依到,依篇文章…多謝你!

6 則留言:

匿名 說...

online!!

et

野蠻郡主 說...

多謝多謝!

匿名 說...

傻啦~ 你寫得好, 我哋先嚟睇, 想多謝我哋就寫多d好文章啦~ haha

Bacakara 說...

寫Blog都係寫下自己平日所見、所聞、所感、所思,等第日老左,記性無咁好時,可以比個回憶機會自己。

邊有話多人去一定好,少人來就寫得唔好。

mic 說...

你講果d o野都幾得意呀 :)
會越泥越多人睇咖啦!

市場維京人 說...

無意中 click 下 click 下嚟咗呢度,己經 bookmark 埋喇,會多 D 上嚟睇。Cheers!