2008年11月8日星期六

男女大不同

昨天同男朋友因為一d事而俾佢串爆,
我自己就覺得唔太愉快啦!(佢可能根本唔放上心又冇咩事)

事後我同佢講,其實我好唔開心,
但佢又冇咩反應喎!(佢話俾左反應我,但我一d都feel唔到同聽唔見)

唔知係咪因為以前都有相似不愉快既經歷,
一旦發生某d話題就好敏感,
將以前發生既事全部浮現眼前,
好害怕歷史重演!

雖然依家既男朋友性格好樂天,好似冇事咁!
但我依d杞人憂天既性格又來了,其實我內心係好不安的!
(但佢都唔會同我講俾多d安全感我既)

雖然鑽晒牛角尖,但其實諗下諗下…我應該不要怕也不用怕,
只要做好自己,錫我既人就會珍惜我哩!
那麼好的女生去邊到搵呀!..........雖然咁好都有少少瑕疵!哈哈哈!

沒有留言: