2008年11月4日星期二

麻煩友當道

其實一直以來,我都好少係到講公事…

今日條麻煩友又來攪事,
放低份文件話要牛咁眼望住d學生簽名,
要以防冒簽,同睇人地d野!

我問佢d同學點會知然後上來,佢話會send email,
但唔係個別同學send...佢話send左五百幾個email,
同學會自然上來睇,叫我唔洗理咁多,剩係俾d同學睇就得!

頂,咩叫唔洗理,你話多唔多,十幾廿個同學打來問或者上來點算呀!
個場邊個睇架!
唔好以為放低左就得先架!我有負責預計同控制我工作地方既情況!
雖然依家真係幾得閒既,不過唔爆穫咁唔代表佢既處事方法ok喎!

唔好用以往都係咁做既答案同我講,
以往好counter d同事就唔會走晒啦!
你唔好理我地多唔多野做,而係應該諗下點樣做先可以把工作做得更好更有效率!
有時間都唔係咁浪費架!

沒有留言: