2008年11月11日星期二

86-92年五旬節靳茂生小學下午校第一屆舊生聚會



哈哈哈…我地小學既校名係咪好似好難讀咁呢?

五旬節靳茂生小學

還記得想當年,我們的校服可是數一收二漂亮的,
男的白衫粉藍褲,女的粉紅既校裙…

想當年,可是還有分上下午校哩!

近幾天係facebook,忽然看到了很多舊同學的名字,
其實就算係街撞到都唔會打招呼的人,
居然會在facebook談天上來,

很多既陌生卻又熟識的名字,百幾個似曾相識的面孔,
見到同學們都興致勃勃咁話約出來聚會啦!

不其然都好緊張,
諗起以前既自己,唔知道佢地仲記唔記得以前既我係點呢?
唔知道宜家佢地仲會點睇我,定係跟本唔記得我依個人呢?
可能就係諗得太多,所以好緊張咁!

照咁睇,其實我都唔係一個易相處同較慢熱既人,
不過聽到有d同學依家唔係香港,有d又結左婚生埋仔,
真係十幾年冇見大家都有好多轉變。

不過,最值得懷念既係睇完張畢業相,
好多童年往事全部浮現在眼前,真係笑都笑死人呀!

如果大家見到相裡面有你地既朋友,不妨叫佢參加我地係十一月廿九日的舊生聚會丫!
歡迎!歡迎!

沒有留言: