2008年11月5日星期三

工作上的最新動向

依然個句,由於我係處於一個可有可無既位置上,
現在唔係peak season,所以counter既工作唔多,
仲好多時都多得閒添!

講返同麻煩友既糾紛,其實昨天放工又見到佢同佢阿頭係到唔知講咩講咩,
(之前已經有佢係到打我地小報告既記錄)
咁我即刻幾八卦都冇可能係佢面前企到到聽架,
只係係咁易聽到句,"都好!唔夠麻煩到counter"

到今日喇,頭先個麻煩同事攞左個stand話︰"試下喇!拿份表格放係枱面等同學自己睇!"
喇喇喇…咁咪幾好!其實有d可以省人手既就省,當然我地唔會話就咁放係到就算啦!
我地都會一直留意住個情況既!

我係到諗…其實我咁反映,係好事定係唔好呢?
佢會唔會覺得我一d都唔合作或者懶得做呢?

唔,今次革命算唔算成功呢?
而我今既做既戰士又係咪行先死先呢?

沒有留言: