2008年11月12日星期三

偏愛迪士尼

如果你俾迪士尼同海洋公園我選,唔洗問,一定係迪士尼?

我諗…依d唔算貪慕虛榮卦,女孩子都總愛美的東西啦!唔係咩?

早於2年前,其實我都去過一次,咁大個女第一次去迪士尼,
其實真係好開心架!
可以同好多卡通人物影相,睇d好靚既精品!

可惜,我唔太好機動遊戲(好悶呀可!)
不單係睇靚野都可以滿足我!因為d野都好貴喲!
不過唔買都一定要睇下同影下相!咁樣我就可以當自己擁有咗架喇!

今日見到迪士尼一連串既廣告,又攪到我心思思喇!
佢話呢,係11月18日前寫一篇文章,連埋一張同伴侶影既合照,post係disney既website,
寫得最好個個,就有機會係聖誕節參加睡公主既party做特別嘉賓!
正當我諗緊寫咩topic既時候,咪住?做特別嘉賓?咁咪要上鏡,仲要跳舞?
唉!我男友實唔制啦!都係算巴啦!

想著想著…我好希望…就算佢唔陪我參加,
如果佢可以係我既角度去思考,曾經諗下,郡主好似鐘意依d架喎!
我唔貪心,諗下都好丫…
我好希望有一個了解我既伴侶!
(同樣地,我都好應該好好的去了解佢!)

咁樣…生活應該更加完美和諧!加油呀!

沒有留言: