2007年8月29日星期三

誰說冬天不見了

今年的夏天真係熱得很,簡直熱到容易發脾氣…

單單著一件薄到透既衫都已經可以熱到出晒汗,以前都唔係咁既,究竟係咩原因呢?係咪身體出了變化?
很多人說…冬天早離去,夏天又快到…加上一年比一年熱…時間仲愈來愈長。

不過呢…室外雖然熱,但室內就凍到抽筋,係咁一出一入,件褸又著又除咁…
除左晚上有冇開冷氣都蓋棉胎之外,近幾天,連係商場食餐飯都要著外套喇!坐車更加要啦!
八月咋…我都有睇過自己係寒底定熱底呢…

結論係…2種特徵我都有齊晒…激死人!~

我想…我喜歡秋天…我不愛冬天,冬天不好…不想冬天的節日來到!

3 則留言:

匿名 說...

真係好浪費能源 !

野蠻郡主 說...

但有d寫字樓係中央冷氣,調高d溫度,某一個位置就會好熱好焗,調返低d,另一個位置又凍到死…依d係設計上出了問題!

folium 說...

冬天我沒那麼怕冷 (雖然現在的冬天已越來越暧了), 反而夏天最怕冷氣地方, 常常冷得發抖, 穿得比冬天還要多.