2007年9月2日星期日

你懂得讚美人嗎?

人們日日都會講好多說話…

平時你會講咩多?廢話?罵人?咀咒人?粗口?是非?

其實不妨試下多d讚賞人,付出唔洗好多,但結果係人又開心,自己又開心…

今日係apm,本來想買鞋架…
去到一間賣鞋連鎖店…有個sales好落力咁sale我,又建議邊對靚,點著好!

其實對鞋唔係唔靚..不過其係咁岩我同埋價錢唔岩喇!
咁唯有好婉轉咁拒絕啦!就係扮睇緊其他鞋之際…佢又sale喇喎!
我口中無啦啦講左句︰"你真係好好…"
我自己都唔知點解講左......(可能聖靈工作中)....但佢既反應係好surprise,跟住係超開心…
咁我跟住講︰"好多謝你既介紹,不過我想再睇下先,唔該晒!"

咁又可以借d易走左出門口lu,亦都令到佢開唔到單但又好開心,
雖然我冇做過d咩…但希望小小的一番話,佢會用好開心既態度同優質既服務對下一個客。
咁就gd gd gd gd喇!

我都覺得依個例子係幾無聊架!不過記住我既重點係︰好好咁欣賞人,讚美唔好吝惜呀!

3 則留言:

英倫肥龍 說...

係呀, 特別係當你覺得對方用心同你交談時...

大家都開心! ^^

Hiuman 說...

~_~..可惜呢個世界好少你呢種咁既好人...

野蠻郡主 說...

我只可以話做返自己…何況好人難做!