2007年9月7日星期五

生日快樂!

問過身邊D人,其實部份人都話︰"生日咋嘛!冇咩大不了啦!"

我又唔係咁睇喎!
除左媽媽好辛苦咁生你出來之外,有邊D生日係自己大晒,做主角架!

所以我一向我都好重視生日依個活動,
不過我更喜歡生日的食物…

生日蛋糕︰以前細個,媽咪年年都會訂一個黑森林清蛋糕(裡唔要雜果同啫喱),全菠蘿面,多CREAM,真係好鐘意好鐘意食!

壽包︰又係我的第二最愛,因為夠甜,包皮又好味喎!正!

紅雞蛋︰一向都冇食依個習慣,蛋都係炒蛋同煎蛋,或者碎蛋沙律啦!

其實我都想知,你地有冇一D難忘既生日回憶,可以跟我分享一下!

10 則留言:

Hiuman 說...

依..郡主你生日阿?
生日快樂:)

野蠻郡主 說...

Hiuman,多謝!

不過唔係我生日,我四月架!^^你呢?

Hiuman 說...

OIC唔緊要..當預祝定:)我八月

Blogger70th Floor 說...

我都鍾意食壽包

野蠻郡主 說...

七十,你好呀!

我地其實除左生日之外,平時爸爸都會買壽包蒸來當早餐食…因為平丫嘛…^^

Severus 說...

身在外地, 由頭看你的blog才看到這篇..最難忘的生日是我初戀情人走了的那個生日囉..不發一言就走了, 結果那時買了一張唱片慶祝自己生日..就這樣..那年開始我便不喜歡生日了

野蠻郡主 說...

SEVERUS︰
依...你唔係香港呀!好感激你由頭看我的blog,係開blog至今轉變好大,由有一個好好既男朋友…到依家佢唔理我,唔會主動搵我,丫…

我以前好重視生日,包括自己同人地個d,但係依家…人老左,總覺得好似冇咩時間咁…冇左個種開心既感覺,或者冇人覺得我生日係重要既!所以…灰左d!

Severus 說...

是丫, 到了菲律賓工作幾天, 本是星期五才回來, 不過現在改了明天便回來了..
那麼你們現在還有一起嗎? 如果覺得不適合既, 不如早d搵過另外一個勒, 不要因為時間耐而一起囉, 或者要正面去解決可能存在的問題丫^^
生日既野, 我相信無人會忘記你生日既, 唔好諗過龍勒, 到你生日的時候, 我再祝你生日快樂喇! 不過只知道你是四月@@"

野蠻郡主 說...

SEVERUS︰
很感激你的誠意!謝謝!
你唔介意你send你email俾我丫!

哦仲以為你長期外國,幸好,好快就回港了!

他說…有些問題…不是二個人就可以解決!

Severus 說...

嗯嗯, 今晚回來了^^
我不知怎樣send到email給你, 我就放在這裡好了^^"
severushcf@gmail.com
兩個人不能解決的問題, 我想最起碼大家要知道是什麼問題囉, 嘗試再和他傾一下, 他有可能鑽了牛角尖了..
未試過而放棄好像不太值得..
goodluck!