2007年9月9日星期日

小巴奇遇

上個星期五晚上一點幾,同朋友係銅鑼灣坐亡命小巴返家
(好彩行快一步先有2個位,唔係又有排等…)

點知上到車…隔離個男人原來傻既…
係到自言自語…真係想調轉佢個頭睇下係咪講緊handfree…
可能真係思覺失調…幾驚隨時發作
全程車裡面…成車人都係到聽佢大大聲聲咁講電話,
話返工好累…(已經飲到醉醉地)又好想去飲野…但又好想休息下…
跟住又話d女仔傻,約下去街又以為佢想追佢…
又話d人講野冇句真…想聽句真心話都冇…好冇癮!

我坐係佢隔離…其實我真係好想好想同佢講一句︰"先生,你係咩人,係咩地方咪識埋d咩朋友囉!" 識得尊重人,人才能尊重你!

9 則留言:

小貝 說...

對不起呢, 讓你擔心了
不過我嘛..
如果在酒醉後受到刺激,
是會十分清醒的=)

另外, 我已把你加了=)

黑人 說...

哈佬 ~ 打個招呼先
唔知點解第一篇隨手就click 到你七月底時的事,宜家點呀?

Carole 說...

郡主
多謝你睇我個blog
感激中
但是我成日自言自語
咁點算

Marshmallow 說...

你係咪坐荃灣d小巴呀?小女子都曾經遇過一個,當時以為他講電話,到他落車先知他根本無電話...

野蠻郡主 說...

黑人︰依家ok呀..工作又忙,放工都忙…學緊獨立照顧自己丫...唔錯喎!

carole︰唔洗客氣,有時唔知講咩但又好想表示小小心意,希望笑納!

marshmallow︰唔係呀!往藍田方向,個個仲係西裝友!

匿名 說...

郡主
收到
我昨日聽演唱會
遇到個成日問我個野的小朋友
佢仲用手指篤我個膊頭
問個位有冇人坐
真係咩人都有

carole

匿名 說...

而家成日都有幾會見到呢類人,以前我都會有點怕,而家都見慣啦,有時從佢地既角度去思考,其實佢地都幾慘

野蠻郡主 說...

咁又係呀!咁大個人…想搵個真心朋友都咁難!

匿名 說...

我都add咗你la
返來先同你玩
好眼訓
明日早機

carole