2007年8月5日星期日

幸福不可恃

我自小生於一個普通既家庭,有爸爸媽媽…佢地的照顧很無微不至。

雖然我地唔係好有錢,但係媽咪會成日幫我地安排好一切。
所以我算係係溫室裡面長大,好多事都無憂無慮!

不過咁樣…令到我由細到大到好倚賴,無論父母,妹妹,朋友,甚至另一半…都變得被我倚賴既對象!

其實我都可以獨立,但係慣性倚賴,如無必要,都唔會出招。直至有一天…他說︰
『人不能太倚賴另一個人,即使親如父母也是,並非指愛會消逝。但世事難料,
沒有人可陪你一世的,學多些,求生本事高些,即使有咩事都照顧自己,我會放心些!』

係既!冇一世既保證和承諾,人地俾唔到我,我都俾唔到人。
我們唔可以太倚賴,除左唔洗俾人地太大壓力之外,亦都唔洗令人地擔心。

幸福不可恃,可以倚賴是幸福,我會學去感激,要鼓勵和鞭策自已。
生命實在脆弱,我們能做的,只是珍惜身邊既人,要訓練自己,迎接風雨!

3 則留言:

小貝 說...

一起好好珍惜這種幸福

xiao zhu 說...

人不能太倚賴另一個人,這是我經常提醒自己的。

魑魅魍魎 說...

對不起 , 看了妳的blog , 希望你別介意

我同意不可以只倚賴對方 , 但我認為要建立一個互相倚賴的互動關係 , 關係才會堅固及長久