2007年8月9日星期四

清潔工 之完結篇

一大早,女老闆就問我點解清潔阿姐唔做。
可能係d阿姐年紀大左諗埋一邊,小器0者!
同埋比之前個個好好多,因為之前個個仲懶…

之後從客處回到公司,就見到女老闆同阿姐係房傾緊計,
大約係叫阿姐做得幾多就幾多,
"做唔晒就留返第二日先做啦!
我地都好好相與,只要唔係咁污糟就得,
我緊張既係公家位置,好似會客室個d盡量執乾淨d啦!
同事既枱由佢地自己抺!
都知你賺個幾百蚊係少少錢,邊做得咁多野丫!真係唔好意思喇!"
咁阿姐當然笑晒口咁啦!

我聽到冇咩反應丫,fine…以後唔再關我事!

4 則留言:

小貝 說...

眼隻開眼隻閉算啦 =)
我公司都係咁

Juicy Runners 說...

咩事? 家陣好難請清潔咩?

以前小9請個幾位, 都好好個播!

唔通妳公司係好remote既地方?

野蠻郡主 說...

旺角區,老闆娘話依個阿姐算好好,以前個個仲衰…咩都唔做!

今日我屋企人知道,全家都話係我唔岩,話阿姐做得一個鐘做得幾多,做少d係正常既。跟住哦左我成十五分鐘。

魑魅魍魎 說...

乜現在d清潔咁差架咩
好在我大廈d清潔工尚算聽話
因為我地係用合約制 , 清潔唔得就剷做科文 , 再唔得warn佢間公司 , 所以未遇過你呢個情況。

不過算把啦 , 你老細都冇放個權俾你管人 , 比你管既人自然唔會順你意