2007年8月12日星期日

港男....

又係一眾令女性熱血沸騰的節目…

其實我從來都唔留意依d節目,但今日朋友們都好有興趣睇既時候,
我都好應該融入一下社群…

一路睇其實都幾開心架!
2號初頭好低分,但勝左大隻,去到第二關泳衣就搶返晒d分,
6號好靚仔丫,但又好似靚仔得濟…
7號都靚仔架,最後3強,就係得我一個支持佢,佢嬴左我不知幾開心,簡直要開香檳慶祝呀!
11號呢!佢跳舞同功夫真係勁勁勁,有姿勢又夠實際,不過我會覺得佢太有自信!

我都係鐘意7號呀!又夠後生喎!yeah!yeah!yeah!
個樣又純品,你話香港如果多d依d男仔,你話幾好呢?

不過我好欣賞2號係對答既環節…
一句"男人結婚要負責任,應該要照顧女人"嬴得全場女人既掌聲!
真係夠man!抵佢少年組冠軍…

男人,應該係要有承擔…歌都有得唱:"男人不該讓女人流淚"何況仲係要係心愛既女人呢!

依種男人,我最欣賞!

5 則留言:

小貝 說...

果個七號, 有拍過d青年特輯ga
有冇印象?

不過佢贏左我都好開心

野蠻郡主 說...

我剩係知道佢拍過維他奶廣告...(睇雜誌時有簡單望過2眼)

但冇印象架…哈哈哈!

阿爾伯特 說...

講開又講,有無發覺港男既職業不外乎幾類:

- Model
- 健身教練
- 演員/Dancer
- 學生

野蠻郡主 說...

因為model同健身教練都係身型好,你知啦!身型好好搶分架,而學生梗係發下明星夢,至於演員,就梗係想出面啦!

小貝 說...

哈哈!

不過佢贏左都開心既