2007年8月10日星期五

肚皮舞

係電視睇過人地跳肚皮舞,著住d好靚又少布既衫,好多一串串既吊飾係個身到扭下扭下, 真係好婀娜多姿。

今日咁岩有時間,就好偶然咁上左一堂,見到好多參與者腰都會綁住人地肚皮舞既裙仔, 方便扭下扭下個時靚d。

個導師不停咁叫人地relax,膊頭放鬆d,但係係咁提起對手,個膊頭真係好累,平時個袋已經好重,好有重擔咁,真係放唔鬆!

玩完之後,其實我都係鐘意d比較人少既班,起碼做得靚唔靚都有人指導,執下d動作!

可能係第一次試,我都係鐘意jass同拉丁多d(可能之前跳過啦),不過boxing未試過,搵日試下,但如果手軟腳軟咁,又唔慌會型!

我個人認為長頭髮既女性跳舞係最sexy…同埋我絕對認同,女性係跳舞既時候係最靚同埋最有自信既時候!
仲能夠發揮女性獨有既女人味,真係引死人!

5 則留言:

變幻原是永恒 說...

100%同意, 女仔跳舞真係引死人ga~

小貝 說...

無錯!
dancing真的很sexy

不過係gym的dance class
我無興趣 ><

野蠻郡主 說...

yup,衰d講,未必搵到d真係跳得好靚…咁你有冇出去學呀!

Hana 說...

我倒喜歡華爾茲多啲,事關挺胸收腹很是優雅,不過舞伴難尋。而拉丁舞裡面最性感的非倫巴莫属,可惜也是難尋舞伴。
Hana

folium 說...

扭腰果下真係幾好睇。