2007年8月17日星期五

工作服

唔知大家返工個時係著d咩衫既呢?

係工廠區既…可以著t shirt牛仔褲,勁casual,著涼鞋都得呀!
係寫字樓區…雖然未必個個要著晒套裝,但起碼要著裙或者西褲,波鞋布鞋都唔準著。

如果係中環區返工,仲弊,自己想簡單d,點知人地個個鬼火咁靚,冇理由俾自己再核核突突咁上班架!

不過呢…本郡主咁多年工作都係係工業區多,又或者係要著制服,返工有套見得人,放工真係理得我著拖鞋丫…哈哈哈!

依樣有個唔好處,就係如果你有一日著靚少少,d同事就會誇晒張咁問你︰"去飲呀?" 其實著靚d都唔得咩,咁約人去街係靚d架喇!女為悅著己容,何況,撞得板多你自己會相信"應該係任何時候保持最佳狀態" 依句話係幾咁堅!

話雖如此,但我有時都係求求其其咁走出街,有時見d熟既男仔朋友,反而會唔化妝咁走出去,約要好既女性朋友就著得靚一靚俾佢地睇!哈哈哈!

不過呢?著得斯文又傷腳又傷銀包,試問係中環邊有靚靚ol會好似我咁日日好似郵差咁揹住成大袋野周街走,都係時候要諗過辦法攪攪去,實在重到冇法再承受,唔美觀之餘,仲整到我肩膀鬼死咁痛,依家唯有得閒就自己按2按,希望可以鬆d啦!

5 則留言:

小貝 說...

小心太重既野會傷到自己呀

公司野??

野蠻郡主 說...

公司野...有部分係,因為我都要搬抬架!

不過其實係近來見工d文件又重,加上攞埋d運動衫褲鞋襪沖涼液咁,一抽2袋,咁超多野,真係要諗個方法…痛死我喇..依家條頸唔係咁轉得到.....><(扁咀)

xiao zhu 說...

真係要小心呀,成日係咁第日手尾長架。

小貝 說...

嘩, 你好似我以前gum

我而家係gym度有locker,所以唔駛帶gum多野

野蠻郡主 說...

係呀!我都諗緊係咪應該租返個locker,係就係貴d,但係比起自己拿好多野,或者依d錢係應該要使!