2007年8月19日星期日

相遇一刻,也可以感動一生

一向喜歡愛舞台劇… 不知為何,總是喜歡看真人表現…
小六既時候,好大膽咁自編自導自演…哈哈哈!
故事內容係"環保小妹大戰垃圾妖后"…諗返起都真覺得勁低b。



第一次看的舞台劇是"上海之夜"
由謝君豪,羅冠蘭,葉童主演…
我既第一次係因為舅父間銀行有票送…仲要係前5行…
一個字形容︰正!再0黎多個字︰超正!

不過要睇舞台劇其實都好貴…有人話睇套戲都係$60.00,但舞台劇起碼都百幾二百蚊,看得太後,樣都睇唔到,太前…d票又貴到七彩。

所以我都係選擇來睇…畢竟我只係一個窮家女孩。

我會選擇一d有知名度既演員同劇種,有"窈窕淑女","歌星魅影"…有一套係黃霑同蘇玉華做架…唔記得叫咩名…等等…

最記得有一次以前"美女與野獸"有得做就買票啦…點知原來係播黑白片+現場唱歌!>< 森美小儀每年都有做…係第2定第3年個場我先開始睇…一睇又愛上了,連舊男友都鐘意睇! 以前係信用咭換票,依個係我用死一張信用咭既原因。可惜,當我今年好努力咁儲分既時候,佢竟然公開售票…仲要係頭2個鐘已經冇晒位…好好彩但又唔好彩咁買到一個唔想睇既歌星…位置唔靚,但係d人炒晒黃牛,好睇個幾場俾d人買團體票,一人買十張咁買晒(信用咭換票都係最多一人四張咋!)係yahoo個d人炒,我都有問過,一張票起碼由$280.00炒到$500.00,傻架!錢唔係咁洗架嘛! 反而印象最深刻既係今年林一峰既"一期一會"…點解去睇! 其實因為睇到一篇趙學而既訪問,可惜,因為受傷既關係,最後佢係坐係輪椅到唱歌! 我好記得本來係約左舊男朋友一起睇…日期係我今年既生日, 但好景不常,未睇已經分開左,咁陪我睇既…就係一位識左八年既好好好好好朋友! 其實個故事係講一個有自閉症既朋友自殺左… 好記得個一晚,如果成齣舞台劇係做三個鐘,我就喊足三個鐘… 一路睇一路好擔心,一路睇一路好傷心… 結果個一晚,睇完之後好擔心舊男朋友,去左佢家睇下佢…見到佢安全就ok架喇! 就係個一晚,我地第n次一齊返… 不過,不到三個月…又因為"溝通不足…同我一起太大壓力"…為左佢開心d,又分開左喇! 唔捨得…掛念係有架!不過如其見到佢成日唔開心粒聲唔出又唔講,你仲心痛啦! 其實感動既…唔單單係主題,而係"無論你遇過有幾多錯折都不需要怕,最緊要的,就是我一直在你身邊陪伴你"。好話唔好聽,有幾多人…真係可以遇到一個咩時候都會係你身邊陪伴你,俾你倚賴的人。 好可惜,加場冇睇到…因為冇人陪我睇lu! http://hk.myblog.yahoo.com/ichigo-ichie
http://music.sina.com.hk/cgi-bin/mu/album/song.cgi?oid=9691&id=127084

p.s 還想表達的…就是早2日有人送左2張票俾我睇"hello kitty夢幻音樂之旅"
係浸會大學會堂…不過d家長中場休息時係到食野飲水,更有大人係到拍照,
俾保安員話又唔應人…令到保安員講左一個"不知所謂"…

雖然我唔係好叻,但係我想講…想睇有文化既野,就先做返個有文化的人吧!

p.s 2 仲想補充一句︰有一套係想睇但睇唔到既係許冠傑既"仲夏夜之夢",點解唔睇…因為最平既一張票都要成hk$500.00,點睇呀…想當年我仲係好似18歲,依然係冇錢人!

2 則留言:

匿名 說...

hi 可以做個朋友嘛 ?

野蠻郡主 說...

Hi~ Joe,當然可以做朋友啦!^^