2007年8月15日星期三

我最喜愛的…早餐

今日想分享既係…我最鐘意食既早餐!

答案係早餐A。
咁早餐A係包括D咩呢?

其實我要求好簡單,一片牛油方包,煎蛋或者炒蛋,加一碟火腿通粉。
餐飲都不外乎是好立克或奶茶或檸蜜。
(當然我樓下間茶餐廳既沙嗲汁係超正,點解,因為夠味仲要唔辣)

曾經有一段時間會常去m記或者大快活!
m記呢…我九成都係食熱香餅餐配鮮橙汁
大快活呢…都係牛油包+炒蛋+雞扒,(通粉呢?咁大快活通粉又唔係話好好食,有時叫左食唔晒就唔好浪費金錢啦!)

次次如是…食足咁多年都係食依d…^^

此外,其實我都好鐘意飲茶,蝦蛟燒賣叉燒飽叉燒腸,全部都係至愛,不過飲茶既機會依家少左好多lu…


P.S 不過因為身體和精神出現一些狀況,現在星期一至六都係食麥皮做早餐了…(但其實我由細到大都唔食的,聞到就想嘔,不過身體要緊)

9 則留言:

Unknown 說...

郡主大人,

AK食早餐有個禁忌...蛋唔可以煎...只可以炒...

蛋汁四濺...好麻煩...

野蠻郡主 說...

唔洗叫大人咁厚禮…受唔起丫!~

其實我都係鐘意食炒蛋多d,夾落塊方包到又可以變蛋治。

如果煎呢,一定要半生熟,d蛋汁用來點野食!

不過如果整污糟件衫都幾煩,所以食太陽蛋要好小心!

小貝 說...

哈我都係日日如事

食足咁多年都係果d野

不過..始終都係吾會食由細到大都唔食既麥皮..

s-pig 說...

郡主殿下,

小心保重貴體!

小人早餐,多為腿蛋治烘底,凍檸荼...

我唔夠時間係屋企樓下食架啦...朝朝都係入隧道打電話叫定,返office就拿拿聲食...

野蠻郡主 說...

咁我都仲要節省金錢,鬼叫平時太大使咩…係囉!都唔知係咪近來做gym..攞得太重野....個肩膞位依家條筋好痛呀!要得閒按下…

成日都攪到自己好眼訓…成日都係火車訓著,但又出奇地好訓,一回到家就掛住上網喇!

馬老板 說...

我食早餐真係會有慣性, 習慣左食個嘢, 一食就食咁多年.

以前係公司樓下間茶餐廳食嘢, 個光頭肥仔都識幫我叫 "E餐轉通粉, 熱咖啡走奶"!

野蠻郡主 說...

馬老闆,難得你又鐘意食通粉喎!好野!

不過日日咁幫襯,真係唔記得都難呀!^^

Marshmallow 說...

哈哈,呢扁幾得意喎,等小女子又公開下「賣飛佛」先:

老麥—一定係豬柳蛋漢堡薯餅飲可樂。

大快活—雞扒煎蛋通粉凍奶茶。不過快記d通粉認真難食。

大家樂—柴魚花生粥炒米粉凍奶茶。不過粥唔係成日有。

飲茶—燒賣叉腸雞札滾菜流沙包。

好肚餓,懶蟲小馬哥又重未起身...

野蠻郡主 說...

好想去飲茶呀,搵日去飲下午茶丫…