2007年8月8日星期三

清潔工

話說公司有一位清潔阿姐,每天工作一個鐘至個半鐘。

今天終於開火了…

話說有同事之前話近來發現多左小強出沒,
咁岩阿姐又倒完垃圾,我望一望垃圾桶,見到一張仲有油既紙舖起垃圾袋上,
就話︰"阿姐呀,近來d同事話多左小強,睇下可唔可以幫手抺下佢地張枱,等地方乾淨d丫!"
阿姐回應︰"小強到到都有啦,抺咩0者,抺左都仲會有架啦!"
我話:"咁乾淨少少嘛!"
阿姐回應︰"你真係好麻煩,阿吱阿左,我做埋15號唔做喇!"
我即係扮傻︰"做咩呀,唔好咁啦!我都唔做喇?由佢啦,抺唔到就由佢啦"
跟住全場靜左一陣…

阿姐又攞野出來講︰"之前都忍你,又話要抺依到抺個到,清d枱污漬,邊做到咁多呀,我有時個幾鐘先走架!仲叫我走之前同你講聲,冇野下嘛!你煩唔煩d呀!"
依舊冇人出聲…跟住男老闆就係房傳出︰"阿姐,你繼續做啦"..(女老闆唔係到)

我個刻心諗︰"你時薪計都比m記人工高,一個清潔工唔清潔?平時我叫佢幫手抺下keyboard位個d塵都有說話聽…不過算啦!我唔同佢計較,因為如果佢走左,公司冇人清潔,我都唔想影響到公司運作,所以我都諗住講多2句好話!"

我︰"阿姐,我做埋今個月唔做架喇!麻煩你繼續幫x小姐手!"
阿姐回應︰"我理得你丫,你即刻走都唔關我事!"

fine…我要做既做左.....出去外勤…

出到街,我係到諗,點解連一個小小既清潔阿姐都攪唔掂!
以前細個把口衰就串串項得罪人,
依家我每要求或者請求佢幫手做一件事我都會解釋個原因,唔係我私人要求,
清潔膠水係因為張枱成日用,太多漬唔好,女老闆叫既。
走之前講聲,原因係有時佢走左都唔知,搵佢又唔知走左,或者對門開關都想知咩人出入。
或者已經扮晒野話︰"哎呀!昨天唔知你走左,本來想快d俾支票你出糧架!"都用埋。

fine…原來佢忍左咁耐,之前冇人要求過,所以就覺得我係麻煩既人!

可能真係我要求高 (人地阿姐一個月賺你唔夠一千蚊,自己做丫,笨!
她的主要工作︰幫老闆洗杯,倒垃圾及吸塵,有時大件既垃圾,老闆娘會叫我地自己扔,唔好等到第二日阿姐做。就算係垃圾桶旁見到垃圾,你唔叫佢唔扔,你叫佢扔,扔多左旁邊既既係我講得唔好)
係我出左街之後,男老闆同阿姐講︰"今日抺唔到咪聽日先抺囉!唔洗唔做既!"

唔想因為佢動氣,我只希望佢唔會係我另一半既媽咪就心滿意足

或者,有冇人可以教下我,其實應該點做處理既效果會更好呢?謝!

1 則留言:

Hana 說...

多謝你留言俾我丫
'心肝寶貝'總係我媽咪e-mail俾我
所以真係好中意架!