2007年8月19日星期日

my cup of tea

終於返到屋企喇!

昨天收到一個電話,係一個n年前既舊同學打來,話佢生日,問我join唔join飲杯野, 咁岩冇約人,都ok既!

就係依個晚上,平時唔飲酒既我…終於第一次試晒
vodka lime, marlin pineapple, vodka martini, sex on the beach,
comproxxxxxxxx, whisky, 芝華士+green tea,
含酒精既椰子汁…等等唔知咩名既飲料…

一直由十點半慢慢咁飲到五點幾…
到依家仲清醒到可以打緊blog…算係咁啦!

唔…因為係包場關係…其實都算安全,又好好彩咁岩有個女仔又可以順路咁住埋同人條村,咁一齊坐火車回家。

其實初頭去到個時,會諗…如果係以前…一定會有個人會接我架!

不過,其實都幾複雜,因為飲野既時候,d人真係唔知邊個同邊個先係一pair,
有d岩岩識都可以玩得好close,真係唔知點講好!

不過有個人同我講,話我唔屬於依個千禧既年代,因為我既心態仲係停留係八十年代, 的而且確,我係八十年代出世架嘛!>_<"

可能我老土啦!太close我真係唔係咁ok囉!
幸好d人唔會迫你飲好多,都係自己少少咁一啖一啖咁飲,
又好好彩…我又冇頭痛又冇想嘔咩都冇…到依一刻都好清醒架!
(不過呢…半夜三更我都唔敢食小食…變肥妹架!
…骰忠可以玩,猜梅唔識,啤牌要用腦都唔好預我)

但好可能…我依類女仔一d都唔可愛…凌晨四點…我都可以講︰"兄弟,清醒d啦!"
要攬要錫…sorry晒…(雖然外國人作風可能係咁…但我都係唔得架…除非你係女仔啦!)

我會同意…歡場冇真愛…可能有既…但又有幾個人好彩遇到丫!
試問在場有邊個男仔唔食煙,唔溝女又專一既好男人?
所以…都係not my cup of tea。

p.s 其實有人同我講過,你都係自己返屋企喇,你都唔知同你同村個個有冇下文,依d野話唔埋架…(咁個女仔又真係同某個新識既男仔玩得幾埋既)…我都係自己照顧返自己先啦!

同場加映…好朋友同佢男友落左LKF飲野,1點幾留言俾我,叫我打返俾佢,可惜我聽個留言時已經係四點幾,所以只好回到家係MSN俾個Offline message佢報平安喇!依個朋友,真係好好…又靚又得人鐘意…我係唔會令佢擔心既!^0^!p.s 成個下午都同佢去左行街,超開心,不過下星期佢要出國7日呀…真係會掛死我喇!

3 則留言:

馬老板 說...

我又係去飲嘢喎. 飲到3點幾先坐的士返屋企. 一個女仔, 真係要小心D呀

野蠻郡主 說...

老闆…我知道了。謝謝!

宇宙人 說...

我第一次見到 sex on the beach 個名真係笑 q 死, 仲要係 gal on top version XD