2007年8月23日星期四

遊樂場

今日想講既遊樂場並唔係clubbing玩既地方。

近2星期,我都發夢去返迪士尼…
不過講到最想玩既…我諗係已經執左既水上樂園…

水上樂園,我咁大個女都好似剩係去過一次,
玩兒童部既滑梯,人造浪,同可以成班人玩既活動(即係每日坐住個水泡係到沖來沖去)
發夢都發得好開心!

不過人人都鐘意玩既咩七色彩虹,太高喇…我怕未落到來,
離心力勁得濟,已經斷氣死左…
我依d有隱性心臟病既…唔嚇得架嘛!

其實水上活動真係好好玩呀!
試過去泰國玩香蕉船,到依家都印象難忘!

好!快d操返fit d,買返套泳衣,去玩先!

7 則留言:

匿名 說...

野蠻郡主

多謝妳係我個 blog 留言

馬老板 說...

真係失禮, 我一次都未去個水上樂園. :)

記得操fit d, 盼望睇到你的泳衣照. :)

野蠻郡主 說...

咁…你真係要等下喇!汗顏!

惡女 說...

我細個試過玩完七色彩虹,泳衣個pat pat位薄哂,嚇得我,即刻要著返條褲先掂。

仲有,妳記唔記得呢,當年水上樂園有過意外?我到宜家仲好記得。

野蠻郡主 說...

係咪玩滑梯撞穿個頭..........不過其實我都係太高玩滑梯..好怕飛左出街!

惡女 說...

唔係呀,可能妳當時太細,係有個男人玩o個個空中飛人呢,有條繩吊個人出去,點知去到中途停左,個人就咁跌左落去,撞親個頭,咁就不治,之後個遊戲就停左,我宜家諗返仲好驚。

野蠻郡主 說...

唔....依d野呢?真係該死唔洗病…