2007年7月22日星期日

溫室

今天是分開了的第二個星期天…

第一個星期天,我到了朋友家中散心…

今天…父母們都在家,其實過去幾天,大時大節,公眾假期,我差不到都在他家跟他一起渡過,(因為我家中地方小,人又多,很嘈的)

一起床,爸爸就很緊張怕我沒早餐吃,媽媽又話要煮公仔麵加雞脾俾我食。
爸爸又問幫我地洗鞋好冇呀!因為全家d波鞋很污糟喎!

過了一會,爸爸外出摘生果,返來又不停咁叫我試,話好食呀!你咁大個女有冇試過呀!應該返來多d飲湯啦!媽媽又說︰你搬回來嗎?(我不知道她知否我現在的感情狀況)咁叫表妹來我們家時,想地下軟墊啦!)其實我家中得三百呎,唔計表妹都已經6個人了!


很多謝他們的照顧!

回想在他家的日子,早上跟他吃過早餐,玩電腦,或者會再煮午餐給他,洗下衫,洗下碗,或者睡覺或外出,現在在家,都好少入廚房…

總覺得在家人面前說要借廚房學整依樣個樣很尷尬…

沒有留言: