2007年7月10日星期二

一個值$3,880的機會

話說電腦白痴的我係莫名其妙的情況下發現notebook個harddisk死左…

問我點解?真係唔知!
王子好好人咁幫我拿回hp整!(點知係保養期最後一日,勁好彩!)
但我千叮萬囑一定要取回舊harddisk,
因為我既backup就係做野係部notebook裡面,我多年既相,我既ai功課,我既迪士尼powerpoint…

王子問左我好多次係咪咁重要,因為要拿個harddisk走,要先放低港幣$3,880按金,7天內交回完整無缺的舊harddisk,
三千幾蚊,買一個新harddisk都係六百幾…

雖然按金唔係我俾,但我都想試一試拿去博下,
可能搵得返d舊資料呢!
長期負債既我真係冇本事俾錢人出去整,
幸運的勝在有個識整電腦既魔法師,經過閉門深究…可喜既係佢俾到好消息我!
當然我要識做啦!一餐豐富既自助餐唔少得既…

在此多謝魔法師的努力幫忙及王子以國抵按的昂貴按金…

3 則留言:

宇宙人 說...

HP 客戶服務超級差的說, 祝君好運

野蠻郡主 說...

我今天終於去過cs centre,真係又焗又細,不過今日我係佢地就收工個時先去到,所以都好快手,不過佢地好似唔知發生緊咩事咁,差又唔係話好差,但唔算好!最差咪話五天後有得取機,但到時又話未check完。你試過有不快事件?

宇宙人 說...

又唔係, 不過佢地 CS hotline d 所謂技術支援係廢既, 佢識既唔會多過你幾多. HP notebook 用料唔錯, 至少好過 samsung LG, 不過太多無謂功能, 下次買都係諗真 D