2007年7月10日星期二

我的工作

從事過數年的客戶服務,也曾當文員,工作履歷好像也有玩旋轉木馬在繞圈。

其實每一份工,我都曾好俾心機去做,但我非大將之料,亦未能俾人器重。

最近入左一間細公司,會計船務人事出糧出街速遞都係我,
其實都唔開心一段日子,眼見其他人人工個個比我高一倍,但工作卻不比人少。

經過仙女們多番鼓勵和開解及王子的訓話!
總算想得開…
唔辛苦點得世間財…no pain no gain!
沒什麼是能夠不勞而獲的!我要努力!

昨天工作時,剛同老闆話d紙盒我包攪掂,點知唔夠一分鐘就"界刂"親手,流左好多血,
我沒有出聲,因為當時覺得…無理由受少少傷都承受唔到…
我仲要努力,你話我博表現都好,係呀!
依家唔努力等幾時,我已經遲左好多年先努力,挨下,再出返d大少少既公司,
都可以叫做為自己爭取下福利丫,我都唔想日日係出動勞力…

畢竟傷口冇左忽肉,洗澡後膠布貼實晒,好痛!
除左膠布後又流血了,總係要搵人救命既時候,我特別掛住我一個舊朋友,
她的確很有義氣,又博學多才,經過佢既勸告,王子陪左我去睇急症,
雖然王子話我誇晒張,傷左少少就要去醫院,但佢都係關心我,
由出門口至回程,他都細心關懷我,雖然有多好恐怖性既爛gag,但我很多謝佢一直的陪伴!
而結果…今天病假,醫生叫我休息下,王子仲幫我做埋速遞,幫公司取文件稿送回我公司,好多謝佢既勞苦。

就係因為佢…我更會努力,即使係後欄,也全力以付,做一定令佢proud of既灰姑娘!

3 則留言:

Samsara 說...

郡主妹妹,

初次留言,你好嗎?

界到手真係要小心呀,睇左醫生就放心d,王子好sweet呢。

我都係做CS嫁,不過大你好多。有你咁樣既同事,你老闆一定好高興。不過,點解佢會比你出糧既?依d係高度秘密,唔會輕易比人知嫁喎。

睇你既Blog,覺得你好似F4入面既杉菜呢,好努力好可愛。

野蠻郡主 說...

thx,其實我唔細架喇,只不過係人單純d同蠢d!

因為我想做admin,所以從底做起!其實咁正面既心態,真係好多得我身邊既人不捨不棄…

公司細,人工係我既工作一部分,其他人當然唔知其他人既人工,但我每個月計糧時,心裡面都好想減架,不過,我明白到點解自己咁少人工,亦明白到自己要好努力,人地先覺得我值得…所以…加油啦!

馬老板 說...

小心D呀, 我今日同事做(影)后都界到手