2007年7月23日星期一

手制蛋糕


近年來每逢情人節,聖誕節…這些大日子,總有人談論親手整返個蛋糕送俾人食。

曾幾何時,我都好期望可以和心愛的人好甜蜜咁一起親手制作。
總覺得係一件好浪漫既事…

可惜,對方覺得依d係女仔整,他既職責係負責食。

今天,我先分享我和朋友們一起俾錢去學整既蛋糕啦!

(由於屋企唔方便,所以未試過自已係屋企整,成日都覺得要得返我一個,有d私人空間先好整)

11 則留言:

xiao zhu 說...

嘩,真係掂喎!~_~

野蠻郡主 說...

ok架!介紹你去學丫…哈哈哈!

xiao zhu 說...

多謝你呀郡主,我諗我暫時都未有咁嘅閒情去學呀。^^

Old Cake 說...

How pretty! :)

野蠻郡主 說...

xiao zhu,如果你有興趣再搵我丫!

J 說...

好 ok o番 XD

野蠻郡主 說...

J,整返個俾女朋友食囉..

阿爾伯特 說...

好似好好食gum wor.....

野蠻郡主 說...

味道ok架!

C.D 說...

你好厲害呀!^^

D.

野蠻郡主 說...

唔係呀…係老師勁…我d朋友做出來都好靚架!有機會俾你睇相呀!