2007年7月31日星期二

我的體會

一連二天,都去了伊利莎伯醫院探望公公, 因為患有老人痴呆的他在上星期又不小心跌倒,斷了腿。

星期六和表姐一起去餵飯…見他又好好中氣咁鬧人同打人,但又會咩都唔記得,
公公今年九十多歲了,還記得半年前,我都間中去他家探佢,陪佢落街食飯,
佢不知幾開心,雖然我自小同佢關係唔係話好親密,但都係我公公嘛!

今天妹妹陪我去餵飯,一去到就同佢傾計,佢今日都幾好胃口丫,
晚餐有魚有菜有飯…可能我自己本身都係鐘意食餸多過食飯…餵餵下…發覺d飯點解食來食去都仲咁大碗,
但其實我將飯餸撈埋一齊,變相都係食餸多過食飯!

其實佢今日都好乖好聽話,不過係食飯後,隔離床個個阿叔不停咁大叫大嚷,又話好痛,
又話綁得佢好痛,嘈到死,本來公公想瞓架喇,俾人嘈到佢發脾氣,仲想落床走人添,
公公發脾氣咁叫我地快d走,(隔離個阿叔又唔肯著衫,又冇著褲,剩係有被蓋住!)
最後姑娘叫我同妹妹走先…咁公公就交左俾佢地喇!

後記︰
其實生老病死乃是人生必經的階段,但願將來如果我有事,會有人不捨不離咁照顧我和支持我!
更願我健健康康,所以我要保重自己既身體,
要知道,病人痛苦,家人更辛苦…既心痛又無能為力,感覺很是難受!

3 則留言:

seikomatic 說...

人大左開始要面對真正既人生,套餐泥,無得簡。

願老人家感到你地的關心。

英倫肥龍 說...

交個心出黎好重要.

姨丈最近去世. 最後一次跟佢牽手, 感覺好特別. 互相凝望, 千言萬語, 盡在不言中.

野蠻郡主 說...

其實每個人心中都想做小朋友,有時我都好希望可以俾佢地感受到愛!即使表達能力唔係咁好!

不過肥龍,唔好太唔開心,好好過每一天,笑下喇!^^