2007年7月28日星期六

你會去的地方?

今日同事問我放工去邊,佢竟然同我講我既答案一次比一次新鮮,一次比一次驚奇。

其實我只係講左話去做gym同埋去圖書館,好出奇咩?

佢話覺得我唔似會去依d地方既人…咩有樣睇架咩!

我只係答佢…你錯喇!有好多野你都估唔到…

事實的確如此,不要單睇外表,其實內心係最緊要的!睇下你睇唔睇得出?

學習與人相處,無論你讀遍古今中外幾多本書,
都離不開信賴,忠誠,忍耐,慈愛及鼓勵等基本做人道理!!!

(信賴-我都好易信賴人丫!
忠誠 - 睇下邊個人啦!
忍耐 - 其實金牛座既我,忍耐力超強!
慈愛 - 間唔中都有d架!哈哈哈!
鼓舞 - 依樣野我成日都有,我好正面丫嘛!)

沒有留言: