2008年8月27日星期三

新工準備班

話說新工個個上一手係下個月一號正式唔係部門…

變相即係冇人可以教我野…
所以公司叫我星期四下午上去聽下briefing…
但係呢…我諗應該冇錢喇!即係搵我笨…

雖然在工作上,有人問下或者早d睇到個環境係好事,
總好過咩都唔知…仲話要做reception喎!
公司攪d咩答d咩都唔識…點做?

我明白公司安排不當係公司既事…
我只係打份工,不過為自己好…梗係有人教好d啦!
之不過明知做左幾小時免費勞工,如果出聲一定俾人覺得好計較!
如果佢咁都唔心裡有數我咁大方既話…依d咪衰囉!哈哈哈!

不過,媽咪叫我起初返工千其千其唔好帶飯,
仲要lunch時間出去,準時出準時返,早d返都唔好!
要開好個頭,唔係人地以為你食飯食咁少時間,之後就老馮覺得可以佔你便宜了!

1 則留言:

Bacakara 說...

一 lunch 就閃走 , 唔夠鐘都唔返...呢個真係無諗過 bo.....多謝分享!