2008年8月6日星期三

轉變

轉變…對我依d金牛座既人,無疑…係一件幾困擾既事!

不過係咪一面倒咁差呢…正如杯中有半杯水一樣,仲有半杯剩丫,抑或只得返半杯,
就睇你點睇喇!

以往我一直以前自己係一個好樂觀既人,
但事實上又好似唔係…

原來好多事情,我見想到壞那方面,
跟著心情就隨即下沉,咁樣,原來生活也一點都不開心!

就好似搵工咁…想做個d又唔輪到你,普通個d你又有要求,
世事邊有咁完美丫…唯一要令自己開心既,就係轉變自己既心態去迎合身邊既人和事!

不過我真係好擔心呀!
希望又會好好彩挨得過依關啦!
再希望搵到份工可以俾我做返自己想做既野…
好似返教會,讀書,學野,又可以拍拖,約朋友玩喎,等我祈多d禱先!

5 則留言:

M40+ 說...

You are media sales????

野蠻郡主 說...

唔係啦!我唔係做sales呀..之前做開customer service..岩岩份工專做complaint.....可能性格不合啦…雖然未去到挨唔住要死咁…不過精神壓力好大呀!所以我想轉返做文員或者admin clerk個類!

M40+ 說...

正確選擇. 無謂為左份工搞到健康受捐. Good Luck

Morca 說...

願神保佑...

Unknown 說...

Very fine......