2008年8月29日星期五

沒有蜜月期的婚姻

d人話…搵一份工就等如搵一個好老公?

但所謂既好老工,又係咁係咁易搵呢?
新工就見左喇!雖然唔返工,又梗係覺得唔係咁好做,
又要對客喇!真係覺得好麻煩!
轉來轉去都要對人…次次都仲要係對鬼死咁多人!
明知我得罪人多架嘛…

其實係咪有d野,個天想我學懂,但係因為我學藝未夠,
所以轉極都係個行,幸好既係…工種福利係有進步既!
理論上…我係應該要知足架!

不過又好似重回基本,做返d recep到唔recep既reception位!
(做咩話叫做clerk去呃人)
都冇咩文件做既…

不過話說回來,如果依d工冇野壓力又唔多重要,
咁應乎到係咪又冇咁辛苦呢?我又話想要多返d私人時間嘛!
真係針冇二頭利!又或者咁,我應該將依份當仲副業,
工餘時間去玩識朋友照顧屋企先係正職!依d先岩我架嘛!hahaha
學咩人講理想丫!(雖然我都想有一番作為,但下下三分鐘熱度呢?)

好多謝大家聽我訴咁多苦!
未返工先訴苦,依d先叫負能量呀!

不過…幾惡頂既豬頭骨都要有人做,
做得開唔開心唔係睇份工,係睇下你自己點睇咋嘛?係咪?

當我最失落個時,記得打醒我呀!

(p.s 新工話可以玩msn,仲可以玩到你唔想玩)...

1 則留言:

Bacakara 說...

一返工就玩MSN 咁過份....