2008年8月25日星期一

女人錢就係好易賺

話說前2日去尖沙咀,好開心忍唔住又買左幾件衫一條裙,
哈哈哈!

我一向又有去通淋巴既,皆因身體圓左,
近排夜食野,仲肥返添,

其實試過好幾間美容店,
我發覺真係人夾人架,依家係我屋企樓下個間,
環境舒服又寧靜,仲要同D職員好FD好好傾,
大家你講下你男友,我講下我男友,
笑下笑下…咁時間又好快過。

不過呢…雖然係開心,
但畢竟人地打份工都係要靠開COURSE搵食,
講錢真係傷感情,
不過如果有需要又有錢既話…我會繼續既,最多冇咁密…

然而,女為悅者己容,
女仔扮靚D,除左自己開心D,咪又係為左D男仔,哈哈哈!
朋友話︰女仔咩都可以唔做,但KEEP FIT扮靚就唔可以…

所以買衫買鞋扮靚,都咪話唔大工程,
洗唔少錢呀!陰公!

沒有留言: