2008年8月13日星期三

結婚好年....唔關我事

近日來…收到好多朋友好事近既消息!

當中梗包括d浪漫求婚史,真係聽到都替佢地開心呀!

講人地就天下無敵,但自己呢…

唔…好似唔多老黎咁喎!
拍拖短短時間,係有開心既時光,亦有不少的問題存在,
究竟係我要求高唔知足定係生活習慣真係不同呢?

我唔敢肯定…不過我知道既係…
其實青春真係有限,真係要小心選擇呀!
就係短短四個月,大家經歷未算多,冇咩風浪,
老實講,我覺得結婚離我真係太長遠喇!
加上對方係實際既人,錢呀!影相呀!擺酒呀!下下都係錢!
加上男友唔提,冇理由由我出口架!

雖然屋企人每次係我去完男家過夜後都話去咁多唔矜貴,第時結婚人地屋企人覺得唔馨香!
這些說話…只有我自己藏在心裡!

4 則留言:

Severus 說...

其實都係4個月者, 可以再睇清楚d既
咁呢4個月黎你地有無改變而去迎合對方? 有時有d野唔可以單方面付出, 再耐d忌唔住就會爆架~

野蠻郡主 說...

最新消息,佢爸爸好似知我quit左份工,面色好似變左d呀!

我估唔到我resign第一個壓力係來自佢家人。

Severus 說...

呢家唔驚喇, 有新工, 而且應該係大公司黎, 係大埔返工?

有時唔使太care人地點睇既, 你地兩個開心就得!
祝你新工愉快喇~

野蠻郡主 說...

係尖沙咀返工呀!

不過佢好緊張屋企人架!所以佢屋企人既感受對佢好緊要架!