2008年8月27日星期三

結婚 - 惡夢


話說歸中好友分別今年同下年結婚,
所以昨天相約一起去左深水步睇整結婚頭飾既材料!

晚上,係其中一位好友家中進行"diy accessory workshop",
好開心,大家準備係到玩手工藝,
雖然我整來冇咩用,不過都玩下丫,身邊咁多人結婚,
真係玩下都好!正所謂"送禮自用皆適宜"哈哈哈!

其實整個時我地好緊張究竟點整先靚呢?
最後放上係個頭既時候,竟然係,咁講究其實都冇咩用,
其實只要夠閃,襯上頭就ok,單看係咪咁靚,唔需要咁執著。


可能見佢地日講夜講結婚d野,
攪到我昨晚發夢添,可惜,依一個係一個喊晒口既惡夢,
話說講起人地結婚,冇啦啦屋企人同我講,你都要結婚喇!
咪就係今日咋嘛,大家都知啦,都ok準備好,結啦結啦!

係咪傻架!冇啦啦關我咩事呀,
個新郎又唔係我依家男友喎,仲要冇人求婚,冇人話會結婚喎!
係到迫我換晒裙,化緊妝都流眼淚呀!
咩事呀!跟住我衝口而出︰"我唔結喇!今日你結埋佢啦!"
但冇人理我,隨即有d後悔,因為見到個新郎變左做男朋友…
不過係毫無心情準備之下咁攪法,都係唔開心,
但由於好累…都要照訓…直至俾人嘈醒!

可能…我依d適婚年齡,所以身邊多左朋友結婚…
依樣都唔怕,我擔心我銀包,真係節省d都唔俾扮靚俾人情呀!

沒有留言: