2008年8月23日星期六

三心兩意

話說早2日有份工俾左offer我,其實價錢同時間都合乎自己當初要求,
雖然冇雙糧,但工種都應該叫做唔錯,驗埋身,等簽約。

雖然叫做有2份工係手,但都仲有二份工可以去見,
其實我都係到諗,見下冇壞0者,就係到度緊時間既時候,
有一個好朋友點醒我…
其實依家俾offer你個份都幾好呀!你都應該有九成九會做架啦!
點解仲去見其他呢?不如留返d時間自己休息下仲好啦!

一言驚醒夢中人,
其實又係喎,我咁多日都冇咩休息過,
自己想做個d野又未去做,見到工請左我咁又點喎!
其實一日未做,都唔知點份工好!

昨晚同音語講起,佢意見都係怕到時會三心兩意!
咁下咁下…又係喎!我一定會三心兩意架!一定會一定會!

咁唯有推左佢啦!

其實再諗深一層,搵好工同搵個好老公一樣,
永遠都唔會得一個,但其實知足同岩自己,又何需要留係花花世界,
睇依個選那個呢…可頭來,可能咩都冇!
現在有既,就要做好去,好好珍惜!係咪?

3 則留言:

Severus 說...

恭喜先! 我都係咁, 既然搵到既就會返左先, 要等份真係岩心水既唔知要等到幾時過喎, 咁個offer ok既都會返左先, 同埋份工岩唔岩又無人知, 好多野做落先會知, anyway, 恭喜~~~~~~~~~~~~~
尖沙咀.....我上一份工就係/ \

Bacakara 說...

早日搵到份工,早日有糧出,記得要請家人食餐飯....

野蠻郡主 說...

我推晒另外個2份見工喇!

我已經應男友爸所要求請飲茶,不過自己屋企人未請呀!