2008年8月22日星期五

2008/8/21 日誌

香港不嬲都係一個購物天堂,有貴野,有平野,岩晒不同人士既選擇!

話時話,我好似好耐冇買野喇!
唔係依樣睇唔岩,個樣又冇錢買!加上失業既形勢,更加要勒緊褲頭!
但昨天忍唔住,終於出手喇!

昨天同班舊同事食lunch,就去左尖咀行左陣,跟住去埋驗身,就要去交文件同探公公了!
起初係尖咀,其實都冇咩睇中,既然冇咩必要,都唔會亂洗錢。

跟住去驗身喇!(因為有新工,佢要我驗身先得架!)
當中要驗眼,大穫啦!我戴左con都睇唔到d上下左右,爭d答錯晒,點算?
跟住去度高磅重,我發現自我中五至今,竟然係高得0.5cm,><
去到俾人照肺喇!個護士問有冇懷孕呀,答左佢"冇",佢又問,答完又問,問完又答,如是者問左好幾次,問到我都開始懷疑我自己!
跟住原來要抽血呀!天呀!不過好彩,個護士一來都幾靚女,二來手勢真係好好,
完全唔同呀!我月頭抽個次唔同,抽完左手冇血出又抽右手,攪到2隻手廢左咁,爽呀!
最後見埋醫生就離開喇!

咁行行下,行到d地舖商場,俾我見到d特賣場喎!
當然d衫叫做有d牌子,但我又唔識晒喎!
不過呢…見到d款又幾有cutting,價錢又唔貴,咁乙水下自己開心囉!

如是者,咁就瘋狂咁用左今個月既quota喇,當係慶祝下啦!^^

晚上,受媽咪之命,全家人都去探公公,
其實公公今年九十幾歲喇!之前雖然唔記得晒我地,但都叫做精力充沛,但依家唔喇!
要靠氧氣去幫助呼吸!我地同佢傾計既時候,佢就口0翕0翕,心跳又多返d!
本來我都冇野架,都會嘻嘻哈哈,不過聽到媽咪同公公講,大個幾個孫女好快嫁喇!d孫去晒探去喇!
辛苦就安心去喇!唔洗掛住,唔洗擔心!
就係依一part,我就忍唔住眼濕濕喇!
媽咪話醫生已經講左公公隨時走架喇!公公,安心喇!

沒有留言: