2008年2月17日星期日

搵工等如搵老公

雖然依份工返左半年左右,同事們個個都好好!
但之不過由於公司有d問題(其實間間公司都有唔同既問題存在),
個個同事都唔係咁想做,做得唔係咁開心!
雖然我唔係因為咁受人影響,之不過,繼續做,好似同我入職時想既野唔同…

依家都有睇下有咩工好做,你話我冇要求,我又唔係,
你話太高要求,又好似自己唔係好配喎!
依d野都好過機緣巧合,同人唔同命…
當然,首先要睇下你自己咩條件先得架!

不過呢…你話對自己冇信心又係死喎!自己都睇唔起自己,人地點睇得起你呀!
所以呢…自我又有一番爭扎。

其實…目標已經有,但太長遠。都係應付左眼前先,哎呀!講到自己都唔知想講咩!
----------------

不過,見到一d工,咩都唔係好寫工作內容就諗到唔洗諗架喇!
都唔知做咩…
----------------

係咪好似唔貼題,其實唔係架,只不過係思緒太亂喇!聰明的你,實諗到既!

4 則留言:

Bacakara 說...

咁不如群主 搵左 老公先 再搵工..heeheeeeee

野蠻郡主 說...

加華…咁快跳step…

結婚依d野,係好神聖既…
我只怕搵老公搵到四十歲都未搵到…
kakakaa~

Severus 說...

呢D野有時都幾講緣, 無論是搵工, 或者搵公~.~ 佢要黎既時你點避都避唔到, 唔黎既時候點搵都無..不過呢都唔能夠放開兩手等運到喎, 因為始終機會都係自己搵返黎既, 得唔得就隨緣勒^^ Good luck!

小貝 說...

我都要搵份好老工 =) :P:P