2008年2月8日星期五

新一年,新開始

恭喜發財!
係新既一年,祝大家新年進步,身體健康,萬事如意!

而大家既祝福,我貪心d,我受晒架!

新一年新開始,大家都要開心d!
儲多d錢,搵過份好工,令到自己開心d,人都靚d!

係依到…我要多謝一個朋友,多謝佢鼓勵我打俾前男友媽咪拜過年!
我希望…點都好…留返個好印象俾人!
起碼俾人知道…依個女仔好野來架喎!做唔到新抱真係可惜喇!
不過言語間聽到佢都關心我,其實都有d眼濕濕!

最後,由於今年天氣真係好凍,好唔想出街!

我仲要趕功課,大穫啦!

6 則留言:

Bacakara 說...

掛住玩,唔做功課...哈哈

C.M. 說...

小郡主:

祝你新年快樂,身體健康!

野蠻郡主 說...

巴格加華︰

唉!我依d臨急抱佛腳,唉!我唔想架!

多謝c.m:你都要身體健康,工作愉快呀!

Severus 說...

遲來的拜年0.0
祝郡主身體健康, 萬事如意, 財源廣進!
還有學業進步!

英倫肥龍 說...

人與人之間可以好簡單,一個電話溝通幫助唔少. 而且你主動打電話俾伯母,可見你對佢既尊重.

另外, 功課做成點呀? 加油呀!

野蠻郡主 說...

肥龍兄︰

我有個朋友同我講…話伯母係新年期間收到你電話,就算唔方便或者覺得日後冇必要聯絡都會好客氣咁講話"得閒飲茶丫"…其實如果再諗到咁深究就好辛苦了!

功課,交左俾老師啦,不過佢話有d野要加返先可以高分d(即係合格),又要努力啦!><