2008年2月17日星期日

渣打馬拉松

明天就是跑渣打馬拉松的日子,
以我所知,有部分朋友都有參加,
聽講渣打員工都要參加…

今天晚上回家時坐火車見到下微微細雨…
恨不得馬上提醒你要小心…
一望…原來已經11:52pm,我諗…大家如果要跑既,都應該訓左卦!
而且…我記得易亦同我講過個句說話,我要堅守去忘記做多餘的事!
仲難為我放工去買埋既先返屋企(又洗錢…慘!)

返到屋企,沖完涼,隻右眼皮不停咁跳,
我真希望明天天氣好返d,唔好太凍凍親,最緊要安全!

4 則留言:

程音語 說...

安全!今朝唔係好凍,跑下跑下仲好熱添,攪到要除左件jacket掛腰。

不過時間呢... 就破左音語Personal Worst啦,可唔可以賴轉左route呢?

野蠻郡主 說...

音語︰
唔可以,可能係你真係進步左呢!
值得慶祝請食飯啦!哈哈哈!

Bacakara 說...

今日天氣算唔錯 , 唔算太凍或太熱 , 只係自己無態 , 唔怪得咩...唉!

野蠻郡主 說...

加華…你冇事嘛!唔通新聞有影到你…kaka~