2008年2月3日星期日

娛圈的艷照風波

近日這個熱門話題,相信很多人也知道及談論過…
由於太忙所以未能睇到其他人的觀感…不過我自己倒有一點看法。

公司很多同事都有看過這些相片,也談論真假,
昨天,我後面有高級既,問同事取這些相,話因為熱門,所以想俾佢d朋友睇!
老實講,我剩係睇過報紙登個d,當中更耐人尋味的全相我就真係冇睇,亦冇興趣睇。
佢地做緊咩,其實成年人都知架喇!用不用咁深究呢?

我︰點解要send俾朋友睇呀!有需要咩?
高︰咁熱門,大家應該要知下同睇下?
我︰要知就咁講咪得囉,要睇,報紙都有登,有冇必需一定要睇全張相呢?
高︰睇下有咩問題喎!
我︰你咁樣再俾人睇,同發放者有咩分別!仲要不停咁俾人知俾人睇?好唔尊重喎!
高︰咁你冇睇咩,你d朋友睇左你冇話佢咩!
我︰我冇睇,朋友睇左,喂,人有個d你都有,就算睇左咪算,無需要幫手發揚光大,將心比已丫!
高︰係你正直…


其實,點解要係人地傷口撒鹽,可能我比較感性,無論事情係真係假,
我都覺得無需咁高調,如果係你自己,你又會點呢?

我唔係好人,心地亦唔善良…這些只是對人對自己既專重!

8 則留言:

Bacakara 說...

哈哈 唔係 講大話...我都只係睇過最早期個一張...比報紙雜誌更快知第一手資料....

不過後期既相,真係無心機去搵、同睇。有時間都打下機吹下水好過....

唔通我有問題...哈哈(傻左)

Severus 說...

睇過報紙第一次登既算唔算0.0 呢d相其實有咩特別呢? 只不過內裡d人物比較出名, 其他既係網上隨手都找到不少喇-.-同埋影得呢d相, 如果唔係即時delete佢, 遲早都預左有一日爆出黎..無論有意無意都好..不過唔好再有新既出黎就好勒..

Severus 說...

睇過報紙第一次登既算唔算0.0 呢d相其實有咩特別呢? 只不過內裡d人物比較出名, 其他既係網上隨手都找到不少喇-.-同埋影得呢d相, 如果唔係即時delete佢, 遲早都預左有一日爆出黎..無論有意無意都好..不過唔好再有新既出黎就好勒..

野蠻郡主 說...

二位︰

其實報紙個d係已經剪裁過,不過我都係覺得因為係公眾人物先所以咁出吧!

其實我都冇咩興趣深入研究,不過都希望快d平息,等當時人快d挨過依段日子。

巴格加華︰
唔係你有問題,只係有其他野比依d相更吸引你0者!哈哈哈!

火鶴 說...

郡主,

心想事成, 開開心心.

xiao zhu 說...

祝身體健康、青春常駐!^^

K 說...

祝身體健康! 愈來愈靚!

小貝 說...

我十分認同你的意見.

vani,
新年快樂唷~
新一年要開開心心