2008年2月11日星期一

一人有一個故事

每一個人都有一個故事…無論係精彩,平淡,開心,還是傷心…都係一個故事。

我有…你都有。

我自問係一個失憶症患者,所以,很多時都藉著一些文字作記錄。
因為…除左一d令我好深刻的事…又或者一d勁無聊既事會留在我腦海內。

今天,我又看到一個別人的故事…
一個有笑有淚的故事…

然而,我喜愛的…是這個一個男生,親手打出一大篇文章。
文字…是一個扣人心弘的表達方式。
我欣賞男生寫作…大部生女生是感性的,所以不足為奇(我自己講咋)
你要粗心大意的男生拿起支筆,我覺得他們是花了很多心機的。

所以一直以來,我都喜歡收情書,收咭。
不要咭內容一句生日快樂就簽名,我會殺人架!
我次次一係唔寫,一係就作文!哈哈哈哈!

不過…都係算啦!人要變…幾多篇論文俾你都冇用!

2 則留言:

Bacakara 說...

我都係盲字都唔識多個,多數都係鐘意畫公仔(可能睇得漫畫太多...哈哈)。

Severus 說...

我同ex都有這個習慣, 每逢過一些特別的節日, 都會有交換咭的, 寫既內容多是一些生活感受, 或者一些心事, 不過還不到作文這麼誇張@@" 多是咭的空白那一版, 密麻麻的填滿而已~.~ 其實這樣有一個好處, 就像日記一樣, 可以看到當時自己的想法, 都不錯丫, 對於我這個沒寫日記習慣的人來說..