2008年2月17日星期日

馬拉松的小故事

今日係跑渣打馬拉松既大日子…我都有好多朋友參加…
慶幸其中二個朋友既時間比以往既快,應該去賀一賀啦!

頭先睇新聞...我係咁牛咁眼睇下有邊個識…可惜,d人跑得太快,我睇唔到呀!
剩係見到個bb係到跑…3條超攪笑既鯊魚…

不過有一段講有人跑完馬拉...即場跪地送花求婚,
個女主角驚訝得大叫留口水(kakka~),
我真係覺得感動,忍唔住流左2滴眼淚。

結束十公里長跑,也結束十年的愛情長跑。攜手邁向新生活,幾咁開心哩!

我係到諗...下年我係咪要參加下呢!但…有冇短d架!我怕我跑唔郁喎!

4 則留言:

Bacakara 說...

有一年時間去準備,唔會跑唔郁既。再唔係教你一招,萬試萬寧...


etc...前面有個靚仔/靚女bo...跑快D睇下先.....

e....再前面個位重掂,又跑快D先..

如是者重覆以上動作唔知幾多...次.......就咁已經到終點...lu...

哈哈!

野蠻郡主 說...

你依招要前面真係有靚仔先得架喎!如果唔係,可能好想跑返去起點算…

Bacakara 說...

放心 你唔會跑番轉頭架...

因為當你拎轉頭個刻 , 見到有無數類似『喪屍』既跑手 , 你就自然會努力向前走.....哈哈

小貝 說...

哈哈

上面位仁兄好風趣


你用一年時間, 隔日咁練, 10KM, EASY JOB :)

不過小貝平時都係跑開7.5KM/HR
>< 已經好辛苦,跑多2.5..即係跑多2500M..
即係6又4分1個運動場..又吾係多WOR
應該1個鐘零20分鐘內可以完成 :P