2007年10月30日星期二

管理身邊人

認識有對結婚冇耐既夫婦,老婆對老公既一舉一動總係事事猜疑。事無大小硬係疑神疑鬼,形住個老公響出面沾花惹草。佢老公同我都算幾熟既,呢個男仔雖未至於乖到擔屎都唔偷食果隻,不過響我眼中,呢個男仔查實都算係幾好仔架啦。你同我講話佢真係走左去滾的話,老實講,都幾難要我相信。直至有一日佢同我講:「CK,我真係頂唔順啦。我明明冇去滾佢都硬係唔信,一有女仔同我講多兩句佢就屈我同人有路,與其係咪都俾人屈我響出面沾花惹草,我倒不如真係出去滾鑊勁既,起碼咁都抵d…」我都唔知點答佢好。佢老婆我都識既,唔通要我同佢講:「係呀,你去滾返鑊勁架啦,咁樣先抵?」我成日都讚我老婆聰明。其中一樣我覺得佢最聰明既地方,係佢好懂得信任自己既身邊人。
做生意偶然少不免都要溜漣一d煙花之地,冇誘惑就假既。只不過,老婆對自己既無條件信任,往往係成為誘惑當前既最佳金剛箍。抵禦誘惑除左靠意志之外,身邊人對自己既信任,促使你唔想辜負老婆對自己既付出,先至係最佳既防禦武器。都係果句啦,兩個人相處,係一個生生不息既循環。至於個循環係良性還是惡性,就睇下大家識唔識諗啦。又,假如你覺得,你身邊既人,係會「利用」你對佢既絕對信任去放肆越軌,因而令你唔肯將自在既百份百信任交俾佢的話…我諗,你真係要諗下係咪可以真係同佢過人世啦。

*****遇到悲哀休誇張早幾日朋友飯局,一班人響度嘻嘻哈哈,席間大家講起生BB既問題,笑到不亦樂乎。飯局結束之後,朋友靜雞雞同我講,大半年前,佢太太有左BB,不過最後miscarriage收場。我聽完,心裡一沉。一來暗怪自己剛才響度嘻嘻哈哈口水橫飛咁講生BB,二來,覺得人越大,真係會越黎越多考驗降臨響大家既身上。早幾年我屋企都發生過d唔係幾開心既事,而呢d唔多開心既事亦一直有手尾跟。當自己遇到呢d挫折呀,唔愉快既事既時候,總係會覺得,自己遇上既問題好似天咁大,身邊周圍既人,唉,唔明架啦,佢地個個都冇自己咁唔好彩,彷佛自己就成為「不幸之王」。同朋友聚舊,好多時都會俾我聽到一d發生響舊朋友身上既不幸事情。或者大家都長大啦,提返起自己各自曾經發生過既不幸時,態度都總係輕描淡寫。當然,事情過去啦,講返件事出黎當然輕鬆,不過當不幸降臨既一刻,我響度諗,大家當時其實係點樣捱過去既呢?畢竟,大家都長大,經過歲月磨練之後,大家都再唔係好似以前讀書時代咁脆弱。發生響朋友身上既不幸,提醒左我,當我萬一再遇上d咩大挫折既時候,唔好以為自己係世界既中心,世界上最唔好彩既人。事實係,同你一齊去面對挫折同不幸既,仲有好多好多人,甚至包括一班響你身邊既老朋友。唔好彩既,一定唔止你一個。遇上悲哀,千祈唔好自我放大。

抄錄自 <>的博客內

沒有留言: