2007年10月30日星期二

轉載的文章

首先…好多謝ck及forever樂意俾我用佢地既文章。

點解我自己唔講要用人地個d,其實…係因為…
我覺得我自己講可能係話我主觀,其他人講…永遠都好似俾身邊人講野易入耳得多!

就信任一文,我都好明白到如果相方冇左信任或者太過信任,對一段關係都未必好!
但如果有一刻,對方對你的信任動搖時,應該怎麼辦?

我想…不被人信任那一刻可能感到很傷心很失望,但如果你只係化大傷心失望,加上別人的閒言閒語…這份少少的不信任…就變得冇得救!

一個人對你不信任…很可能是她/他欠缺安全感,為何欠缺呢?可能她/他見到一些事,聽到別人一些話…甚至係近來溝通減少了,大家不知道對方在做什麼,才會胡思亂想!其實只要花多心思在對方身上,很可能早日可減止不信任由其他因素而擴張佢既破壞性,咁信任又可以建立返喇!

一個人…可以俾到你百唔百信任和放心,除了係一種好特別既感覺。(畢竟,人與人之間…相處幾耐先可以培養依依份信任,何況第一感覺令人信任的,就更加少了),所以當信任之間遇到阻礙,只不要埋怨,不要生氣,好好的了解明白,令依份信任更把堅固!

沒有留言: